قیمت پکیج دیواری در شیراز

قیمت پکیج دیواری در شیراز-فلاح زاده

قیمت پکیج دیواری در شیراز

قیمت پکیج دیواری در شیراز-فلاح زاده

قیمت پکیج دیواری در شیراز-فلاح زاده9177375800

فن دار یا بدون فن بودن پکیج

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۵۵ ب.ظ


 تمامی مدل های تولیدی شرکت بوتان از نوع فن دار است ولی با این وجود توضیحاتی در رابطه با تفاوت پکیج های فن دار و بدون فن خدمتتان ارائه می دهیم:
در مدل های فن دار، تخلیه دود از داخل محفظه احتراق توسط یک فن انجام می شود. در این مدل ها، محفظه احتراق گاز به صورت بسته بوده و از محیط خانه ایزوله می باشد. این عملیات، ایمنی دستگاه را بالا برده و خیال ما را از عدم ورود دود به داخل آپارتمان راحت می سازد. در واقع در این مدل ها، دود خروجی دستگاه رابطه ای با داخل خانه ندارد.
در مدل های بدون فن، محفظه احتراق به صورت باز می باشد و تخلیه دود می بایست به صورت طبیعی و بدون دخالت فن انجام شود. انجام عمل تخلیه به این صورت احتمال بازگشت دود به داخل منزل را بالا می برد و از ایمنی دستگاه می کاهد.
طبق استاندارد، مدل های بدون فن اجازه نصب در فضای آزاد و در مجاورت باد را ندارند. از این رو نمی توان مدل های بدون فن را در تراس آپارتمان نصب کرد و حتما می بایست در داخل خانه نصب شوند. این یکی از مشکلات بزرگ دستگاه های بدون فن می باشد.
مشکل بعدی دستگاه های بدون فن، استانداردهای سختگیرانه جهت نصب دودکش این دستگاه هاست که شرایط نصب این دستگاه ها را با محدودیت و مشکلات روبرو می کند. دانستن این نکته نیز جالب توجه است که قیمت پکیج بوتان در مدل های فن دار (جدیدتر) نسبت به مدل های بدون فن (قدیمی) با توجه به تکنولوژی پیشرفته تر افزایش یافته است.
جهت کسب اطلاعات بشتر می توانید به سایت شیراز تجهیز مراجعه نمایید.
مشاور فروش و خدمات پس از فروش : ۹۱۷۴۹۳۹۰۰۱
دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان ۲ طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه ۲ ، واحد ۴


 

  • قیمت پکیج دیواری و دستگاه تصفیه آب در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی